BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 11 October 2011

                 
Hey there !!

                     I'm just wanna say that I Love My Boyfriend ! Why can't I'll be like this ??! Cause I'll never see him before yet . But I'm just a simple person . tpi aq syg org lame aq drpd yg bru nih ! But aq nk jage dye smpai ke jinjang pelamin , itu pon klau ade jodoh yg b'kekalan ..
                    I know tht i'm a playgirl ! my friends hate me cause aq lupekan diorang smpai t'gile2x kan jantan sgt .! Aq xpenah rase jln berdua-duaan . I'm the one person who is VERY VERY SHY ! Omg ! my friends , Haziqah just had a date time with her bf , Aiman ! aq xbermaksud xsyg bf aq , tpi aq malu sgt2x , ! xtau nk buat ape lgi .. arrh !! Nas pulak tgh b'sedih sbb dgr cite bf dye ade scandal laen , kesian aq tgk dye dh 7 months kple , bf dye snggup buat gf dye sedih kerana RINDU ! Fad n Anjang forever couple ! ni bru lha sweet kan ??! Aien plak 7 months gak kple with Akid , sweet gile dyeorg , Aien sporting , xkesah org tu buat ape kat dye pon asalkan dye happy sudah !! :))

D'sini sahaje ceriteku ..! <3

0 comments: